Instrukcja składania zamówień

 

 

 

Aby ułatwić Wam proces składania zamówień, przygotowaliśmy krótką instrukcję, opisującą krok po kroku wszystkie etapy.

 

 

 

1. DODAJ INTERESUJĄCY CIĘ PRODUKT DO KOSZYKA

 

 

 

 

 

 

 

Po dodaniu produktu do koszyka możesz dalej kontynuować zakupy i dodawać kolejne produkty, a ich ilość i wartość będą się sumować. Po zakończeniu dodawania produktów do koszyka, przejdź do kolejnego etapu, klikając na ikonę koszyka w prawym górnym rogu strony lub odsyłacz „PRZEJDŹ DO KOSZYKA”.

 

 

2. WYBIERZ SPOSÓB DOSTAWY I PŁATNOŚĆ

 

 

 

Po przejściu do koszyka wybierz sposób dostawy oraz rodzaj płatności (ta opcja uruchamia się automatycznie, więc nie musisz nic zmieniać). Jeśli posiadasz aktywny kod promocyjny, wpisz go w pole "UPUSTY I RABATY" oraz naciśnij przycisk "SPRAWDŹ KOD", a wtedy naliczony zostanie przysługujący Ci rabat.

1) Wybierz interesującą Cię opcję dostawy.

2) Po wybraniu opcji dostawy i sprawdzeniu, czy wszystko się zgadza, przejdź dalej, wybierając "DANE DO WYSYŁKI".

 

 

3. PODAJ DANE DO WYSYŁKI

 

 

 

W celu zrealizowania wysyłki musisz podać nam swoje dane teleadresowe. Przypominamy, iż zgodnie z naszym Regulaminem, dane, które podajesz nam przy składaniu zamówienia, służą TYLKO I WYŁĄCZNIE zrealizowaniu wysyłki i nie są przez nas wykorzystywane w innych, niezgodnych z prawem i Twoim oświadczeniem, celach.

1) Wybierz, czy realizujesz zamówienie jako osoba prywatna czy firma. Jako przedsiębiorca będziesz mógł np. zamówić fakturę.

2) W tych formularzach podaj wszystkie wymagane dane teleadresowe (wymagane są oznaczone gwiazdką *). Podaj nam również poprawny adres mailowy, na który zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia.

3) Zaznacz zgody marketingowe. Pierwsza z nich, dotycząca akceptacji warunków Regulaminu, jest obligatoryjna. Brak zaznaczenia tej zgody uniemożliwi przejście do dalszych etapów zamówienia. WAŻNE! Przed złożeniem zamówienia koniecznie zapoznaj się z Regulaminem. Jeśli go nie akceptujesz, anuluj składanie zamówienia. Jeśli nie rozumiesz pewnych zapisów Regulaminu lub masz pewne wątpliwości, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez formularz kontaktowy, telefonicznie 781299683 (pn.-pt.: 10.00-18.00) lub mailowo na adres: bok@parisienneboutique.pl

Druga zgoda umożliwi nam przesyłanie Tobie w formie elektronicznej wszelkich informacji dotyczących promocji i rabatów na naszej stronie. Ta zgoda nie jest wymagana.

Jeśli masz jakieś uwagi dotyczące składanego zamówienia, wpisz je w pole "KOMENTARZ DO ZAMÓWIENIA".

4) Po sprawdzeniu danych teleadresowych i zaznaczeniu zgód marketingowych przejdź do kolejnego etapu, wybierając "PRZEJDŹ DO KASY".

 

 

4. PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA

 

 

Na tym etapie możesz sprawdzić swoje zamówienie i zweryfikować, czy wszystkie informacje są poprawne.

1) W tym polu możesz jeszcze raz sprawdzić poprawność danych teleadresowych.

2) W tym polu możesz jeszcze raz sprawdzić sposób dostawy i płatności oraz zweryfikować wartość swojego zamówienia.

3) Jeśli coś się nie zgadza i chcesz zmienić składowe swojego zamówienia, wybierz przycisk "ZMIEŃ ADRES". Wówczas zostaniesz przeniesiony do poprzedniej karty.

4) Jeśli wszystko się zgadza i decydujesz się na ostateczne złożenie zamówienia, wybierz "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY".

 

 

5. ZAMÓWIENIE PRZYJĘTE

 

Jest to ostatni etap zamówienia. Jeśli wybrany przez Ciebie sposób dostawy i płatność to PRZESYŁKA POBRANIOWA, w tym oknie kończysz proces składania zamówienia. Wyświetlona zostanie wiadomość podsumowująca sposób płatności oraz prośba o przygotowanie odliczonej kwoty w dniu otrzymania przesyłki.

 

 

 

Jeśli wybrany przez Ciebie sposób płatności to PRZELEW, na tym etapie wyświetlona zostanie informacja o wybranym sposobie płatności oraz o przekierowaniu do systemu umożliwiającego dokonanie płatności.

1) Aby zapłacić za zamówione produkty, wybierz "PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI".

 

 

Zostaniesz przeniesiony do karty umożliwiającej Ci wybór banku i dokonanie płatności (m.in. serwis bankowy, BLIK lub przelew tradycyjny). Po dokonaniu zapłaty otrzymasz maila z informacją o statusie przelewu. Na tym etapie proces składania zamówienia zostanie zakończony.

 

 

 

 

PO KAŻDYM ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA WYŚLEMY DO CIEBIE NIEZWŁOCZNIE MAILA Z POTWIERDZENIEM ZAMÓWIENIA.

 

Mamy nadzieję, że powyższa instrukcja ułatwi Wam proces składania zamówień w naszym sklepie. Za każde z nich serdecznie dziękujemy!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

https://sellingo.pl