FAQ

Chcesz wiedzieć więcej na temat zakupów na naszej stronie?
Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
 
1. W jaki sposób złożyć zamówienie?
Dodaj interesujący Cię produkt do koszyka, wybierz formę dostawy, podaj dane do wysyłki i opłać swoje zamówienie (jeśli wybierasz opcję przedpłaty na konto). Na naszej stronie znajdziesz również pełną i przejrzystą instrukcję składania zamówień.
 
 
2. Jakie są koszty dostawy?
W menu głównym znajdziesz cennik przesyłek, gdzie zapoznasz się z pełnym wachlarzem opcji wysyłek oraz ich kosztami. Przesyłki nadajemy Pocztą Polską oraz Paczkomatami InPost.
 
3. Czy istnieje możliwość zapłaty za zamówiony towar przy odbiorze?
Tak, możesz zamówić wybrane produkty za pobraniem.
 
4. Jaki jest czas oczekiwania na zamówiony towar?
Wszystkie zamówienia realizujemy w ciągu 5 dni roboczych. W momencie zrealizowania wysyłki otrzymacie maila z informacją o wysyłce towaru.
 
5. Podczas składania zamówienia wystąpił błąd i nie zdążyłem/am opłacić zamówionego towaru. W jaki sposób mogę dokonać płatności?
Swoje zamówienie możesz opłacić, dokonując przelewu na poniższe dane:
P&B FASHION Bartosz Drzewiecki
Kuny 113, 62-710 Władysławów
nr konta:
Santander Bank Polska S.A.
14 1910 1048 2639 2181 7483 0001
 
6. Czy mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu?
Oczywiście, poinformuj nas o tym mailowo lub telefonicznie. Pamiętaj jednak, by dokonać zmian jak najszybciej, przed wysłaniem towaru.
 
7. Czy mogę swoje zamówienie odebrać osobiście?
Niestety nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej, więc nie ma możliwości osobistego odbioru zamówienia
 
8. Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Oczywiście, zgodnie z Prawem Konsumenckim masz 14 dni na zwrot zamówionego towaru.
 
9. W jaki sposób zrealizować zwrot zamówionego produktu?
Odeślij zwracany produkt wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy (pamiętaj, żeby podać dane do zwrotu pieniędzy) w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Pamiętaj, że zwracany produkt musi być wolny od wad fizycznych i nie nosić śladów użytkowania. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej zrealizujemy zwrot pieniędzy.
 
10. Czy mogę dokonać wymiany produktu na inny?
Oczywiście, masz do tego prawo w ciągu 14 dni od otrzymania zamówionego towaru. Poinformuj nas o chęci wymiany telefonicznie lub mailowo, a my poinstruujemy Cię w kwestii realizacji wymiany. Wymieniany towar wysyłamy na nasz koszt.
 
11. W jaki sposób mogę się z wami skontaktować?
Napisz do nas maila na adres bok@parisienneboutique.pl lub zadzwoń - 781299683 (pn.-pt.: 10.00-18.00).
 
 

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl